4 November-07 Mera jul

Hallå där i alla stugor!!(ja,ja,lägenheter oxå)

Vad skönt det varit med helg.
Slutade kl 14 i fredags och då körde jag till en av stadens kyrkogårdar och tände några ljus.Fortsatte till mataffären och gjorde inköp inför helgen.
Hade en mysig lugn kväll vid TV:n och hemmagjord pizza mums fillibabba.

Lördag med fix lite här och lite där,flyttade in de sista hönsen i ladugården för nu är det ju lite kallt om natten så de tyckte det var skönt att få komma in.Ännu en lugn TV kväll med en Beckfilm...I Guds namn. Verkligen jättebra.

Söndag.....oj den är ju redan slut och det har varit fullt upp hela dagen.
Hade besök av goa vänner på förmiddagen på en fika med VÄRLDENS godaste muffins,jag lovar.
Dottra har som vanligt bakat. Chokladmuffins med chokladcreme med philadelphiaost i,MMMMMMMMMMMMMMM.

Idag var vi bjudna på restaurang,Grekisk buffé. Väldans massa god mat och i vanlig ordning så äter man mycket mer än man borde.Tack mamma och pappa för den goda maten.

Nu tror väl ni att jag inte hunnit med något pyssel alls,men se det har jag visst det.
Kan inte visa allt ännu men ni får ännu ett julkort.

image65

Hoppas ni haft en trevlig helg.

Kramar från Cathrin

Kommentarer
Postat av: Anita

Hej vännen!
Tack för mys hos er en stund. Underbart är kort heter det ju. :o)
Nu behöver jag ju en scanner också. Om jag ska kunna visa mina kort. Håjaja, bara utgifter.
Längtar till helgen. Ska bli så kuuuuuul.
Stor kram från Anita
Ps, tack för alla bra tips. Heter glitterfärgen Twinkels? Var hittar jag dem?

2007-11-04 @ 22:10:55
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: Elzie

Jättefint kort, som vanligt. Men du, receptet på muffinsen då?`Du kan ju inte bara fresta oss på det viset.
Ha en bra vecka.
Kram Elzie

2007-11-05 @ 14:18:22
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: Annika

Underbart kort...igen! Låter som om du haft en härlig helg med vänner, fixande och restaurangbesök. Höns...vad kul! Har ni fler djur? Håller med ovanstående...recept vill vi ha *mums*. Kram Annika

2007-11-06 @ 13:06:55
URL: http://mellbina68a.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0