13 November-07 Mässhelg x 3

Hej,hej!

Hoppas ni alla haft en bra helg. Det kan man säga att jag haft i alla fall,super super.

I fredags åkte vi tidigt  på morgonen mot Stockholm,vi var 14 st från vår båtklubb som  tog sällskap.Vi packade in oss i 4 bilar och sen bar det iväg.Vi stannade och fikade på vägen upp och mumsade i oss av medhavd fikakorg.
Väl framme på hotellet i Enskede checkade vi in och begav oss direkt till båtmässa,men det var ju lättare sag än gjort för oss "bönder" att komma dit.Vi skulle ta buss och när den kom så fick vi inte åka med för man kunde inte köpa biljett på bussen,suck.Många olika viljor och förslag dök upp,vi köper biljetter till bussen  eller ska vi ta tunnelbanan eller varför inte taxi.Vi kom fram till att taxi är ju smidigt........ha,ha,trodde vi.Vi beställde taxi och den skulle komma inom kort,dvs 45 minuter minst visade det sig då taxin åkte till ett hotell med samma namn men flera mil från där vi väntade,strålande. Men vi var ju som sagt ett glatt gäng så det gick det med.

Båtmässa ,hm,där kan man ju gå och drömma sig bort ett tag,det blir billigast så.Jag hittade ett tänkbart objekt på 1,4 miljoner men lät bli med tanke på att jag skulle på 2 mässor till denna helg,ha,ha.Vi har ju båt och trivs med den men någon gång kan det ju vara kul att byta.
Nästa mässa var vin& matmässa i lokalen intill.Mycket gott att smaka på,mums mums.

Senare på kvällen gick hela gänget till en Thai restaurang där vi beställt bord.Maten var god men JÄDRANS SÅ STARK,eld sprutade ur allas munnar som tur var fanns det öl att släcka lågan med. Gott men lite för starkt för min smak.
Lördagen blev det shopping i gamla stan alltid mysigt.Hemma sent på kvällen.

Söndag och den 3:dje mässan i Göteborg,Jingel jangel.Nu hade jag med den stora plånboken och den fick lätta en hel del på trycket. jag köpte papper(vilket jag bestämmt att jag inte skulle göra)ett cleastamp alfabet det är det jag använt på kortet här nedan,någon stämpel band,brads mm, mm.
Kul hade vi Jag ,Theresia och Anita,tack mina vänner för sällskapet,det gör vi väl om?

Nu får det vara slut för idag då min hund Zoya buffar på mej och vill ut.

image68

Sköt om er allihop!
Kram från mej,hej!

Kommentarer
Postat av: Annika

Mässor X 3, det låter som om du har haft en fullspäckad och görkul helg. Ja visst fanns det mycket fint på Jingelmässan...Ett härligt kort, igen! Kram Annika

2007-11-13 @ 14:13:11
URL: http://mellbina68a.blogg.se
Postat av: Anneli

Hej vännen tack för en trevlig helg det var helt perfekt i glada vänners sällskap. Ni hade det bra i Göteborg vad jag förstått. ha en fortsatt trevlig vecka Kram Anneli (ps ditt kort var jätte fint ds)

2007-11-13 @ 19:40:18
Postat av: Lena

Hahahaha..alltid nåt tok med dig inblandad, tror jag!
Kul att helgen blev bra och jättefint kort!
KRAAM!

2007-11-13 @ 22:20:20
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Anita

Hej goaste vän!
Tack för en underbar helg tillsammans.
Vad bra du har skrivit om den.
Redan hunnit göra ett så fint kort. Det är underbart. Så fina färger och snygg layout.
Här hämtar jag inspiration.
Visar mitt lilla kort i bloggen jag också. Jodå, men är galen över att jag inte kan installera scannern. Drivrutiner fattas och CD:n är puts väck.
Ha en bra vecka.
Hoppas att vi ses snart igen.
Stor kram och stort tack från Anita

2007-11-13 @ 22:22:04
URL: http://anita.bloggagratis.se
Postat av: gunilla/nilla

Vilket underbart härligt kort. Du är så duktig på
att färglägga och kombinera färger på ett kanonfint sätt! Jag blir glad av dina kort:=D
Verkar varit en intensiv men rolig helg.
Jingel Jangelmässan skulle man vilja varit på. Ser fram emot vad du kommer att skapa med det du köpte. Själv var jag på Panduro idag och hade bestämt mig för att shoppa noll. Det gick såklart åt skogen;) Köpte mer mönstrat papper. Nu har jag så jag klarar mig och så jag kan sälja och ändå kommer det ALDRIG att ta slut. När ska jag lära mig, förmodligen aldrig;=)
Ha en fortsatt bra vecka och sköt om dig♥
Kram på dig
/Gunilla

2007-11-14 @ 17:00:52
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Petra/Paradise

jah..3 mässor på en helg tar nog verkligen på krafterna!
jag brukar vara slutkörd efter en! ;)
Låter ändå som en kanonhelg tycker jag! =)
Å tack för att du inhandlade lite gosaker åt mej!! *väntar med andakt* =D
Superläckert kort du gjort!! Gillar ditt nyinköpta clearstamp-alfabet!
Må gott och hälsa Zoya! *kram*

2007-11-14 @ 22:19:24
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Lovisa

Väldans fin blogg du har :)
Sandra sa att jag skulle slänga in en kommentar.
Superfina kort gör du också!
Kram

2007-11-15 @ 08:08:22
URL: http://lovejsa.blogg.se
Postat av: Lena

Ha en härlig fredag!
Kram!

2007-11-16 @ 08:29:22
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Jonaheli

Excellently, interesting and educational work! Your homepage looks really good and gives great information! Greetings from me! greetings

2009-08-11 @ 10:05:32
URL: http://jonaheli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0