7 december-07 Regn och nytt julkort

Hallå där allihop!

Regnet det bara öser ner,tar det aldrig slut? Fy och usch vad allt är blött och klabbigt.Man blir ju inte så där pigg av det här vädret precis.Önskar att det snart är vår igen.

Idag börjar jag jobba kl 14 så jag har en sån där "gå runt och skräpa förmiddag"ganska skönt.Plocka lite här och lite där,tvätta och ska nog klämma in en stund vid pysselbordet oxå.
Jag jobbar i helgen så jag vet vad jag ska göra.

Veckan innan jul blir det till att jobba,jobba, jobba.Blev inkallad till chefen igår för att gå igenom lite tider.Nu eftråt vet jag inte riktigt hur det gick till men jag lovade att jobba min ledig dag(då skulle ju allt ske)lovade att jobba längre de dagar jag slutar 14 och tom lördagen innan jul då jag egentligen är ledig.Men hallå???Hur dum får man vara???Typiskt mej.Men det lär väl bli jul i alla fall detta året med antar jag.Han ville att jag skulle jobba julafton med,men det var en annan tjej som tog det så hon blev ledig i nyår,och jag jobbar nyårsafton i stället.

Men nästa helg är jag ledig och då är vi bjudna till Göteborg av ett företag som min sambo samarbetar med.Vi ska gå på Stjärnklart med bla Robert Wells,äta och dricka gott och sussa på hotell.Det ska bli mysigt.
MEN NÄR I HELA VÄRLDEN SKA JAG FIXA JULKLAPPAR??????
Värst är vad man ska hitta på till mina föräldrar som har allt och lite till,HJÄLP!

Jag avslutar med ett nytt julkort jag gjort och önskar alla en trevlig helg.
Glöm inte en liten rad så jag ser att ni varit här!

Kramar från Cathrin

Kommentarer
Postat av: Lena

Vänta här nu!
Varför säger du inte NEJ???
Ska du jobba ihjäl dig?
Du har bara ett liv, värdesätt det!
Du kan inte backa tiden men du kan förändra framtiden.
Var rädd om dig, vännen!
Stor KRAAAAAAAAAAM!

2007-12-07 @ 12:47:16
URL: http://cruelladelena.blogg.se
Postat av: Elzie

Håller med föregående talare!! Du kan ju inte jobba ihjäl dig. Man behöver sina fridagar, så är det bara. Den chefen du har värdesätter jag inte så mycket.
Hoppas ni får trevligt i Götet i helgen och du - kanske hinner du köpa nån klapp där?!
Kram Elzie

2007-12-07 @ 13:15:12
URL: http://essemia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0